Meest gestelde vragen Stedin thuiswerkmiddelen webshop

Vind je hieronder het antwoord niet op jouw vraag dan staan wij klaar om je verder te helpen.

Wij zijn bereikbaar via dit contactformulier en per e-mail via stedin@reacon.nl. Heb je liever persoonlijk contact, bel ons dan op +31(0)113-626227. 


Veelgestelde vragen

Moet ik het meubilair zelf in elkaar zetten?

Het bureau wordt geassembleerd en bij je thuis geleverd. Dit betekent dat de grootste delen in elkaar zitten en dat je zelf een paar kleine dingen moet doen. De stoel is klaar, alleen de blauwe wielbescherming moet je er af halen voor je deze gaat gebruiken. Kom je er niet helemaal uit, neem dan gerust contact met ons op.

COVID 19

Indien er een reden is dat het niet wenselijk is dat de bezorger bij je binnenkomt bijvoorbeeld door COVID 19 maatregelen. Maak dit in een zo vroeg mogelijk stadium kenbaar. Het pakket zal dan voor de deur bezorgd worden. Hou er rekening mee dat je dan zelf een deel van de montage voor rekening neemt.

Ik wil mijn bestelling wijzigen. Hoe doe ik dat?

Je kunt de producten en/of het afleveradres van jouw bestelling binnen 3 dagen na besteldatum wijzigen. Maak dit kenbaar bij ons via deze pagina.

Wat is de verwachte levertijd van mijn bestelling?

Levertijden variëren van artikel tot artikel en er zijn diverse factoren die invloed op de levertijden kunnen hebben. Wij informeren je 3 werkdagen voor de geplande bezorgdatum via e-mail.

Hoe kan ik mijn afleverafspraak wijzigen?

Als de geplande bezorgdatum niet uitkomt, kun je dit kenbaar maken via deze pagina.

Mijn stoel en of bureau is beschadigd afgeleverd. Hoe kan ik dit laten maken?

Voor schade tijdens transport willen we je verzoeken deze schade op dezelfde dag te melden bij ons als dat het is afgeleverd. Laat direct zichtbare schade ook opnemen op het bezorgdocument welke je aftekent bij aflevering. Constateer je schade op de bezorgdag. maar is onze bezorger al weg, meld ons dan je bevindingen via deze pagina.

Mijn stoel en of bureau is kapot. Hoe kan ik dit laten maken?

Je kunt op deze pagina jouw service verzoek indienen. Er wordt dan contact met je opgenomen voor verdere afhandeling.

Welke persoonlijke data deel je met ons?

Alle data die nodig is om je bestelling bij je thuis af te leveren. Dus je naam, adres, email en telefoonnummer worden gebruikt om de bestelling af te handelen. Je gegevens worden bewaard voor minimaal de tijd die benodigd is om de garantieverplichting uit te kunnen voeren.

Bericht ons

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplicht