Verzenden & retourneren

Leveringen op maat in de hele Benelux en in overleg er buiten. 

Ons magazijn is gevestigd in Wemeldinge (Zeeland NL). Wij profiteren van goede verbindingen met heel Nederland en België. Wij bedienen hierdoor eenvoudig belangrijke stedelijke gebieden, zoals de Vlaamse Ruit, de Brabantse Stedenrij, de Randstad, Arnhem-Nijmegen, Twente, Groningen, de Euregio Maastricht-Luik, Brussel en Luxemburg, het is voor ons eigen transport niet ver. Daardoor zijn wij dé bureaustoelenleverancier van de Benelux geworden. 

Samen kiezen we altijd de beste oplossing voor uw bedrijf: levering op het moment dat u het beste uitkomt, levering waar u dat wilt en levering in de hoeveelheden die handig voor u zijn. Dat is ons maatwerk!

Gemonteerde levering.

Zoveel mogelijk leveren wij compleet gemonteerd met de juiste onderdelen als wielen (voor juiste ondergrond) gasveer (voor juiste hoogte), stoffen en eventuele armleggers. Stoelen bezorgen wij in door ons speciaal ontworpen hoezen gemaakt uit oude plastic zakken. 

1. Prijzen, verzendkosten en levertijd
Prijzen:
Alle prijzen vermeld bij de producten op de website zijn:

  • Exclusief montage door één van onze service-monteurs
  • Exclusief 21% BTW

Verzendkosten:
Alle prijzen vermeld bij de producten op de website zijn: 

  • Inclusief het bezorgen bij u op locatie

Levertijd:
Een groot deel van de producten in de webshop zijn voorraad producten. Zodra wij uw opdracht ontvangen hebben, wordt u op de hoogte gebracht van de verwachte leverdatum en/of leverdag. Is het product niet voorradig dan zullen wij het product direct bestellen. De levertijd is afhankelijk van het product en verschilt van een paar dagen tot een aantal weken.

2. Verzenden

Eigen bezorgdienst
Wij verzorgen de verzending van producten standaard door onze eigen bezorgdienst. Zodra uw bestelling klaar staat voor verzending, ontvangt u van ons een e-mail met aflevermomenten. U kunt zelf aangeven welke afleverdag voor u het beste uitkomt.

De bezorgers van onze eigen bezorgdienst werken van maandag t/m vrijdag.

Voor kleine leveringen werken wij ook wel samen met pakketdiensten zoals PostNL en DPD.

 

RETOUR STUREN

1. Bedenktijd en retourregels
Toch niet blij met uw aankoop? Dan kunt u dit binnen 14 dagen bij ons melden. Hierna krijgt u nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Graag wel compleet en in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals u in de winkel zou doen.

Controleer altijd direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet bij u geleverd is. Mocht dit niet zo zijn, neem zo spoedig mogelijk contact op om dit aan ons te melden.

Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt niet uw eventuele betaalverplichting. U zult wel binnen de gestelde termijn moeten betalen. Is door het retour verwerken in onze administratie een tegoed ontstaan en hebt u de bestelling vooraf met Ideal betaald, dan storten wij dit terug. 

2. Uitzonderingen
Sommige artikelen kunt u niet retourneren, omdat de producten overeenkomstig uw specificaties zijn aangepast.
Sale, B-stock en andere afgeprijsde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

3. Gratis retourneren en terugbetalen
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Reacon.nl zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maak van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijze mogelijk- in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Voor artikelen met een orderbedrag onder de €50 exclusief btw die retour worden verzonden, brengen wij €15 verwerkingskosten in rekening.

Voeg voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel altijd de retourbon bij het pakket. 

Retouradres:
Korte Eeweg 7, 4424 NA Wemeldinge.

4. Ruilen
Het ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, geldt als een nieuwe bestelling. U retourneert uw oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft uw nieuwe bestelling door zoals u gewend bent. We brengen dan ook verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling.
Moet een artikel geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.

5. Retour volgen / status retourzending
Is het meer dan twee weken geleden dat u iets retour hebt gestuurd en is uw retour nog steeds niet administratief verwerkt, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Mochten er nog vragen zijn over de bezorgmogelijkheden, retourneren of zijn er andere vragen, neemt u dan contact met ons op. Onze klantenservice helpt u graag verder.